Et kroneksempel på fremtidens idrettsanlegghttps://forbund.klubb.nif.no/nyheter/Sider/Et-kroneksempel-på-fremtidens-idrettsanlegg.aspxEt kroneksempel på fremtidens idrettsanlegg2019-04-08T22:00:00Z- Det nye racketanlegget i Lagård i Egersund, hvor fem idretter er samlet under ett og samme tak, er et prakteksempel på hva slags type idrettsanlegg vi ønsker i fremtiden, sier idrettspresident Tom Tvedt.
Tidenes fordeling til idrettsformålhttps://forbund.klubb.nif.no/nyheter/Sider/Tidenes-fordeling-til-idrettsformal.aspxTidenes fordeling til idrettsformål2019-04-03T22:00:00ZNorsk Tipping har (nok en gang) levert tidenes overskudd med et årsresultat i overkant av 5,5 milliarder kroner.

60 prosent slutter før 17-18-årsalderenhttps://forbund.klubb.nif.no/nyheter/Sider/60-prosent-slutter.aspx60 prosent slutter før 17-18-årsalderen2019-03-13T23:00:00ZEn ny rapport fra NOVA basert på Ungdata-undersøkelsen 2018 viser at organisert idrett er den sterkeste faktoren til at ungdommer holder seg fysisk aktive. Rapporten viser samtidig at mange ungdommer velger å slutte med organisert idrett.
En forpliktelse for å få alle medhttps://forbund.klubb.nif.no/nyheter/Sider/En-forpliktelse.aspxEn forpliktelse for å få alle med2019-01-17T23:00:00ZDen nye regjeringsplattformen gir viktige signaler for norsk idrett – både positive og negative.

Innhold

Velg idrettskrets fra listen og finn ditt idrettsråd