60 prosent slutter før 17-18-årsalderenhttps://forbund.klubb.nif.no/nyheter/Sider/60-prosent-slutter.aspx60 prosent slutter før 17-18-årsalderen2019-03-13T23:00:00ZEn ny rapport fra NOVA basert på Ungdata-undersøkelsen 2018 viser at organisert idrett er den sterkeste faktoren til at ungdommer holder seg fysisk aktive. Rapporten viser samtidig at mange ungdommer velger å slutte med organisert idrett.
En forpliktelse for å få alle medhttps://forbund.klubb.nif.no/nyheter/Sider/En-forpliktelse.aspxEn forpliktelse for å få alle med2019-01-17T23:00:00ZDen nye regjeringsplattformen gir viktige signaler for norsk idrett – både positive og negative.

Spillemidler til utstyrhttps://forbund.klubb.nif.no/nyheter/Sider/Spillemidler-til-utstyr0115-8366.aspxSpillemidler til utstyr2019-01-14T23:00:00ZNorges idrettsforbund har åpnet for at alle idrettslag og særidrettsgrupper kan søke om spillemidler til utstyr.
Den norske idrettsmodellen skal ikke demonteres!https://forbund.klubb.nif.no/nyheter/Sider/Den-norske-idrettsmodellen-skal-ikke-demonteres.aspxDen norske idrettsmodellen skal ikke demonteres!2019-01-10T23:00:00ZDet er ikke «noen som har jobbet i det stille for å ødelegge folkeidretten» og som «er ute etter idrettens lokale folkestyre» som Sæther hevder.
NIF og Norsk Tipping styrker samarbeidethttps://forbund.klubb.nif.no/nyheter/Sider/NIF-og-Norsk-Tipping-styrker-samarbeidet.aspxNIF og Norsk Tipping styrker samarbeidet2019-01-04T23:00:00ZNorges idrettsforbund har forlenget og styrket samarbeidsavtalen med Norsk Tipping for fire nye år.

Idrettsting 2019https://forbund.klubb.nif.no/Lists/Aktiviteter/DispForm.aspx?ID=30Idrettsting 20192019-05-24T06:00:00Z2019-05-24T14:00:00ZLillehammerIdrettstinget arrangeres på Lillehammer Hotel.

Innhold

Velg idrettskrets fra listen og finn ditt idrettsråd