Spillemidler til utstyrhttps://forbund.klubb.nif.no/nyheter/Sider/Spillemidler-til-utstyr0115-8366.aspxSpillemidler til utstyr2019-01-14T23:00:00ZNorges idrettsforbund har åpnet for at alle idrettslag og særidrettsgrupper kan søke om spillemidler til utstyr.
Den norske idrettsmodellen skal ikke demonteres!https://forbund.klubb.nif.no/nyheter/Sider/Den-norske-idrettsmodellen-skal-ikke-demonteres.aspxDen norske idrettsmodellen skal ikke demonteres!2019-01-10T23:00:00ZDet er ikke «noen som har jobbet i det stille for å ødelegge folkeidretten» og som «er ute etter idrettens lokale folkestyre» som Sæther hevder.
NIF og Norsk Tipping styrker samarbeidethttps://forbund.klubb.nif.no/nyheter/Sider/NIF-og-Norsk-Tipping-styrker-samarbeidet.aspxNIF og Norsk Tipping styrker samarbeidet2019-01-04T23:00:00ZNorges idrettsforbund har forlenget og styrket samarbeidsavtalen med Norsk Tipping for fire nye år.

20 millioner til viktig anleggssatsinghttps://forbund.klubb.nif.no/nyheter/Sider/20-millioner-til-viktig-anleggssatsing.aspx20 millioner til viktig anleggssatsing2019-01-01T23:00:00ZSom en del av anleggspolitisk program for 2018 har Kulturdepartementet satt av ekstraordinære midler til en særskilt tilskuddsordning beregnet for etablering av tilleggsarealer til idrettshaller.
Et felles medlemssystem i norsk idretthttps://forbund.klubb.nif.no/nyheter/Sider/Et-felles-medlemssystem-i-norsk-idrett.aspxEt felles medlemssystem i norsk idrett2018-12-18T23:00:00ZIdrettsstyret har vedtatt å etablere et felles medlemssystem for norsk idrett innen 1. januar 2020 for å sikre eierskap, kvalitet og kontroll over egne medlemsdata.
Digitalisering av norsk idrett satt på vent?https://forbund.klubb.nif.no/nyheter/Sider/Digitalisering-av-norsk-idrett-satt-på-vent.aspxDigitalisering av norsk idrett satt på vent?2018-12-16T23:00:00ZTildelingen av spillemidler til Norges idrettsforbund for 2019 gjør det vanskeligere å få til en nødvendig digitalisering, styrket utøverfinansiering og fremdriften av et forprosjekt for realiseringen av et nasjonalt toppidrettssenter.

Spillemidler til utstyrhttps://forbund.klubb.nif.no/Lists/Aktiviteter/DispForm.aspx?ID=34Spillemidler til utstyr2019-02-05T23:00:00Z2019-02-06T22:00:00ZOnlineNorges idrettsforbund har åpnet for at alle idrettslag og særidrettsgrupper kan søke om spillemidler til utstyr. Det er satt av 35,8 million kroner til ordningen. Søknadsfrist er 6. februar. Kulturdepartementet og Norges idrettsforbund har satt av til sammen 35,8 millioner kroner som skal tildeles klubber og særidrettsgrupper. Dette er 1,4 millioner kroner mer enn i 2017. Beløpet har aldri vært høyere. Søknadsfrist for utstyr kjøpt i 2018 blir onsdag 6. februar 2019. Nytt av året er at kvitteringer skal sendes inn samtidig med søknaden. Midlene vil bli utbetalt i løpet av mars 2019. Alle idrettslag har fått tilsendt informasjon på e-post om søknadsprosessen.
Idrettsting 2019https://forbund.klubb.nif.no/Lists/Aktiviteter/DispForm.aspx?ID=30Idrettsting 20192019-05-24T06:00:00Z2019-05-24T14:00:00ZLillehammerIdrettstinget arrangeres på Lillehammer Hotel.

Innhold

Velg idrettskrets fra listen og finn ditt idrettsråd